Afbudspolitik

Vi har desværre set os nødt til at lave en afbudspolitik, da vi har ALT for mange udeblivelser og afbud i sidste minut. Vi håber i vil tage godt imod denne nye politik.

Der kan opstå situationer, hvor der ikke er mulighed for at komme til aftalt behandling dette har vi generelt stor forståelse for. 

Men af respekt for vores kunder samt vores arbejde beder vi dig venligst foretage eventuel afbestilling senest 24 timer før behandlingens start, så vi har mulighed for at tilbyde tiden til en anden kunde.

Ved afbud mindre end 24 timer før en behandlingens start opkræves der 50 % af behandlingen.

VIGTIGT:

Afbud SKAL meddeles via TELEFON OPKALD ELLER SMS. 

Afbud accepteres IKKE via Intagram, facebook eller mail.

Dette er ens for alle behandlingerne

VED AFBUD 4 TIMER FØR BEHANDLING ELLER UDEBLIVELSE UDEN AFBUD, OPKRÆVES BEHANDLINGENS FULDE BELØB!

Opkrævningen sendes på mobilepay og skal betales samme dag inden kl.23.59.

Betales opkrævningen ikke vil allerede bookede behanlinger blive slettet og der kan ikke bookes en ny tid før beløbet er betalt!

Ved forsinkelse til behandlinger

Hvis du kommer for sent, men behandlingen stadig kan nås indenfor den bestilte tid, vil vi gøre alt, hvad vi kan for at fuldføre behandlingen.

Hvis vi ikke kan nå at fuldføre behandlingen betales der 100 % af behandlingens oprindelige pris.

Din tid er kostbar, det er vores også. Din frisør skal have sin løn. Også ved et afbud eller udeblivelse.

Håber på din forståelse 🙂

AFBUDSPOLITIK

Ny politik i Ak Frisør. Afbud skal ske mindst 24 timer før ellers opkræves 50% af behandlingens pris. Er der mindre end 4 timer til behandlingen eller ved udeblivelse opkræves 100% af behandlingens pris. Det vil ske via en MobilePay anmodning.